lunes, 29 de diciembre de 2014

L'ENTREVISTA amb l'entrenador del BOET MATARÓ, Alberto Peña



 







                                                             L’ENTREVISTA
Tal com vàrem anunciar a twitter, en el nostre BLOG, inaugurem un nou espai: L’ENTREVISTA. En el qual esperem que puguin passar representants de diferents equips, especialment entrenadors, sense descartar jugadors i algun directiu. No serà la típica entrevista post-partit, sinó una manera més relaxada de copsar l’opinió de diferents equips, quins son els seus projectes i anhels envers aquest campionat 2014-2015; degut al nostre funcionament, tampoc serà un espai d’aparició regular, com fem amb els partits de lliga, sinó conforme anem obtenint material l’anirem publicant poc a poc.

 

Doncs anem amb el primer convidat del nostre espai, respon al nom d’ALBERTO PEÑA GOMEZ, actual entrenador del BOET MATARÓ un dels equips més destacats del grup primer de Copa Catalunya masculina, és la seva segona temporada amb l’equip taronja, després de la seva destacada trajectòria com a jugador, sent en l’actualitat el Gerent Esportiu de l’entitat i màxim responsable de l’equip de Copa.

Quant ens vàrem posar en contacte amb ell tot varen ser facilitats i ens va atendre molt cordialment, era amb posterioritat al partit que el seu actual equip havia jugat amb el Club Bàsquet Castellar, equip on ell havia estat com a jugador i on va deixar una gran empremta i molts amics.

¿Cuál es el objetivo de Boet Mataró?

El objetivo de Boet Mataró es seguir creciendo en todos los ámbitos a nivel de club, prioridad absoluta en todos los equipos de formación femeninos y masculinos, y específicamente un sénior masculino que sea un ejemplo representativo para toda la gente del club.

¿Pensáis en el ascenso?

Tenemos la ilusión y el deseo de llegar a final de temporada luchando por ello, siendo conscientes de la dificultad que conlleva. Pero a día de hoy, únicamente pensando en trabajar y crecer como equipo.

¿La competición es tan igualada como parece?

Es una competición extremadamente igualada, con excelentes jugadores, grandes equipos, entrenadores con una dedicación y formación admirable, que hacen de cada jornada una Copa Catalunya extraordinaria.

¿Existe mucha rivalidad con el otro equipo de Mataró?

Sí que existe una rivalidad deportiva entre los dos equipos de la ciudad, que a nivel deportivo ayuda mucho al crecimiento y desarrollo del Baloncesto en la ciudad.

¿Sentiste algo especial al enfrentarte al Castellar?

Sin duda que sí, Castellar es un club que tengo un gran sentimiento de estima, he tenido el placer de compartir tres años juntos el proyecto como jugador y desde el primer día me hicieron sentir como en casa, nombraría muchas personas, todas ellas con un nivel humano extraordinario. Y deportivamente un club con gran capacidad de crecimiento.

Muchas gracias Alberto y suerte en lo que quede de competición.

Muchas felicidades por el blog, la iniciativa que habéis tenido y por ayudar a crecer el baloncesto en todos los ámbitos. Os deseo toda la suerte.

Fins aquí el pas del primer convidat per aquest espai, intentarem posar-nos  en contacte amb el diferents equips, perquè tots hi tinguin veu. Si hi esteu interessats podeu contactar amb l’e-mail:  pepdomenec59@gmail.com

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario