sábado, 1 de noviembre de 2014

PRESENTACIÓ


 
 
 
 
MOLTES GRÀCIES a tots els que heu mostrat interès per aquest bloc, el meu nom es Josep Domènech, nascut a Sabadell i veí de Castellar del Vallès, afeccionat al bàsquet des de molt petit, als 8 anys vaig començar a practicar aquest esport al col·legi dels “Padres” Claretians Sagrat Cor de Maria de Sabadell, fins que una lesió de menisc amb va apartar de l’esport any 1.975. Com a seguidor he seguit a la secció de bàsquet del Club Natació a Sabadell, Caixa Sabadell i Unió Bàsquet Sabadell, mes tard al començaments dels 80 vaig traslladar la meva residència a Castellar del Vallès hi vaig estar molt vinculat primer al CE. Immaculada i després de la seva fusió amb el CP. Castellar amb el CB. Castellar, on vaig estar com a delegat d’equip de Mini fins a Sènior, coordinador de tots els delegats del club, directiu, secretari de la junta, membre del Comitè Organitzador de Castellar del Vallès. Ciutat del Bàsquet Català 2007, també a l’organització de la Troba Anual d’Escoles de Bàsquet del CB. Castellar. També pare de dues jugadores que varen jugar al CB. Castellar des de mini fins a sènior i que finalment varen jugar dos anys al sènior del Sabadell Sant Nicolau. Aquest soc jo aimant del bàsquet i sobre tot amb una màxima JOC NET, ESPORTIVITAT I QUE GUANY EL MILLOR

No hay comentarios:

Publicar un comentario